אחד הדברים האהובים עלינו הוא לראות קונספט ייחודי באירועים עסקיים. וכשהם משתלבים יחד עם ויז׳ן מטורף וביצוע היסטרי, מדובר במיקס האולטימטיבי מבחינתנו.
כל זה קרה בכנס קהילת BlueHatIL של Microsoft Israel R&D, שהפיקה חברת InsideOut. אם טרם נתקלתם בשם, הרשו לנו לתת מעט דיטיילז: BlueHat היא קהילה גלובאלית של חוקרי סקיוריטי שנוצרה בחסות מייקרוסופט ארה״ב לפני עשרים שנה, הנפגשת בכל שנה בכנסים מקצועיים ברחביי העולם.
כיאה לקהילה אקסקלוסיבית, טכנולוגית ומקצועית שהיא – כך גם נראים הכנסים שלה. ולאחר שנתיים נטולי אירועים פיזיים (בעקבות הקורונה), InsideOut יצרה עבור הקהילה כנס שמשלב בין הוייב הטכנולוגי האופייני לקהילה, לבין הלך הרוח הכללי שכלל ״חזרה לחיים״ ברוח תקופת הפוסט-קורונה.
הקונספט התבסס על יריד אמריקאי קלאסי נטוש שחוזר לחיים. האירוע נערך בהאנגר 11 בתל אביב, כשכל המקום עוצב בסגנון של לונה פארק נטוש, מלא במתחמים ומתקנים, כשהמשימה של משתתפות ומשתתפי הכנס הייתה להפעיל אותו ולהחזירו לחיים.
איך הם עשו זאת? טוב ששאלתם. הקריאייטיב שעמד מאחורי הקונספט היה שלל אתגרים של חידות סקיוריטי שנוצרו עבור המשתתפות והמשתתפים בכנס – כשבכל פעם שהצליחו לפתור חידה, היא הובילה לכך שהמכונה או המתקן בלונה פארק הנטוש יחזרו לפעול. למשל, מכונת זכייה בבובות שהייתה תקועה, הצריכה פתרון של ריברס אנג׳נרינג לקוד שיאתר את הבאג, ישתלט על המכונה ויצליח לשלוף מתוכה בובות (גאוני, אנחנו יודעים).
מלבד האטרקציות הסופר מגניבות, אווירת היריד הורגשה כבר מרגע הכניסה למתחם. החלל עוצב כך שכבר ברגע הכניסה ניתן לראות את כל השטח ממבט-על, שם נגלו המתקנים השונים, מכונות משחק, עמדות חישוקים ומשחקים שונים, וכמובן, עמדת דיג׳יי שדאג להרים את האווירה.
בגזרת הקולינריה, כמתבקש, כיכבו מנות איקוניות של ירידים אמריקאיים: נקניקיות על מקל, צמר גפן מתוק, תפוח מסוכר, המבורגרים, פופקורן ושלל נשנושים כיפיים.
אל כל אלו נלוו בגזרה המקצועית מסלולים שונים המוקדשים לחקר הסקיוריטי, כיאה לקהילה המקצועית שעבורה נערך הכנס, שכללו הרצאות מקצועיות, סדנאות האקרים, ואתגרי סקיוריטי נושאי פרסים שווים.
כך, במשך יומיים, נהנו למעלה מ2,000 משתתפות ומשתתפים מכנס שמראה איך הפקה משובחת יכולה לשלב קונספט קריאייטיבי כיפי ומגניב כל כך יחד עם רוח מקצועית וטכנולוגית, ולגרום להן להשלים זה את זה באופן המדויק ביותר.
קרדיטים:
חברת הפקה: InsideOut
קריאטיב ועיצוב גרפי: Wdcreative
בימוי: שילה גלאי
לוקיישן: האנגר 11
קייטרינג: עלי דפנה
צילום: תומר פולטין
צילום וידיאו: Filma
עיצוב: תא עיצוב
שלומי אילני Creative.Event.Design
עיצוב תאורה: סימול אורקולי בע"מ
הפקה טכנית: איל כץ
סימול אורקלי
GO LIVE צילום טיים לאפס ומליאה
זברה תפאורות
Big Fun