מתנה ליולדת איט מאמז
קופסה מתנה ללידה

כדי שתמצאו את המארז המושלם לעובדות בחופשת לידה אנחנו סוקרים עבורכם את מיטב המארזים השווים שקיימים בשוק בימים אלה, והפעם: איט מאמז. המותג של עדי רונן, שעשתה בעבר אקזיט מרשים עם Adika.

הרעיון מאחורי IT MOMZ הוא יצירת קופסת הפתעה חודשית מותאמת שלב התפתחותי, המיועדת לבייביז מגיל לידה ועד שנתיים, ומכילה מוצרים מעולמות שונים: צעצועים, כלי אוכל, טקסטיל, פריטי עיצוב ועוד. בכל קופסה תמצאו גם מתנה מיוחדת לאמא כמו נר מעוצב וריחני, מוצר קוסמטי טרנדי או אקססורי חמוד.

המוצרים נבחרים על ידי אמהות מנוסות ויועצות התפתחותיות ממותגים איכותיים, והתכולה משתנה כל הזמן בהתאם לעונות השנה או לטרנדים עדכניים. תוכן הקופסה החודשית אינו נחשף מראש, וכך מדי חודש נשמר גורם ההפתעה, והמוצרים מלווים את הבייבי והאמא בשלב החדש בהתפתחות. 

הקופסה החודשית אמורה לפתור מראש כמה שיותר דילמות קטנות שצצות לאמהות בכל שלב בחיי התינוקי – בלי לוותר על הלוק והסטייל הכי נכונים. ניתן לרכוש קופסה אחת, או מנוי לכמה קופסאות, בהתאם לסכום שאתם יכולים להשקיע.

שלב הפתיחה וחשיפת ההפתעה הוא לגמרי חלק מהפאן והשיק של הקופסה, וכל מוצר שבה מגיע גם הוא ארוז בקפידה ובסטייל, מה שהופך את רגע קבלת המתנה לפינוק בפני עצמו. 

ומה לגבי התכולה? בערכת הניו בורן תמצאו גלויה מתוקה ותמונה מאויירת – מתנות מקסימות שיכולות בקלות לשמש להוספת טאץ' מתוק בחדר התינוק (או בפינה שלו בחדר ההורים), ערכת ההטבעה של כף הרגל של התינוק – מזכרת חמודה במיוחד לימים הראשונים שבהם הבייבי פצפון, ועוברים מהר יותר ממה שניתן לדמיין. בנוסף יש בקופסה שמיכה קטנה ונעימה – שיתוף פעולה ייחודי של המותג יחד עם חברת "מיננה" וטטרה שיקית ומפנקת.

המתנה לאם בחבילה שקיבלנו לסקירה היא כיפית במיוחד – סירום לפנים ולעיניים מסדרת Advanced Night Repair של אסתי לאודר – מוצרים שהם מאסט לשמירה על גלאם הפנים לאם הטרייה. חשוב לציין שהמתנה לאם משתנה מדי חודש. 

בנוסף לקופסה החודשית שהיא מוצר הדגל של איט מאמז ניתן להשיג באיט מאמז גם קופסת מצעים, קופסת מתנת לידה לתאומים וקופסאות פנאי (שנולדו כהכרח בתקופת הקורונה).

באיט מאמז מספרים שחלק עקרוני במיזם הוא הליווי ההתפתחותי והקהילה התומכת. כל המצטרפות לאיט מאמז מקבלות גישה חינמית ליועצות ההתפתחות המקצועיות המלוות בקביעות את המותג, ונכנסות לקבוצת פייסבוק סגורה ובה תכנים התפתחותיים ושיחות בין אמהות. ובעינינו, מעבר לסטייל – הקהילה התומכת היא לגמרי מאסט לכל אמא טרייה באשר היא.

מה אהבנו במיוחד? את אלמנט ההפתעה, הווייב הטרנדי וקבוצת התמיכה.

למי זה מתאים? לחובבות סטייל, שיודעות תמיד להיות און טופ של כל מה שנכון.

כמה עולה? מנוי חודשי עולה 199 ש"ח לחודש, קופסה אחת עולה 249 ש"ח. 

איפה אפשר להשיג? אתר IT MOMZ >>