אירוע e-Tok הקניון הוירטואלי של טיקטוק/
נועה קירל בכנס של טיקטוק

טיקטוק כיום הוא המקום שבו טרנדים חדשים נולדים, כך שבטוח שאירוע שהחברה מרימה חייב לשקף את כל מה
שלוהט כרגע.

הקהילה הגלובלית של טיקטוק צומחת בקצב מסחרר, ואנחנו צופים שממש בקרוב כמעט כל מותג יהיה חייב להראות בה נוכחות, כדי לשמור על קשר עם הקהלים שנעים לשם. אירוע e-Tok שהרימה טיקטוק ללקוחות ה-Ecommerce שלה נועד כדי לסייע להם להעשיר את הידע בפלטפורמה ובמגוון אפשרויות הפרסום המקוריות האפשריות בה. ויש הרבה כאלה.

הטיימינג: שעות הבוקר שמכתיבות אווירה קז'ואלית, ממש לקראת ימי הקניות הגדולים והחגים הסיניים ברשת. הלוקיישן: טראסק, לוקיישן תל אביבי שמשלב נוף אורבני וים – מה שמייצר תמיד תחושה של אפשרויות בלתי מוגבלות והמון המון פאן.
הקונספט הנבחר היה קניון וירטואלי, שכולל המחשה בלייב של הנושאים המדוברים ואלמנטים אינטראקטיביים מגניבים. הרציונל מאחורי הבחירה הכי ברור:  להבהיר שטיקטוק הוא הקניון החדש. דה פלייס טו בי עבור כל מי שמעוניין לבלות, ליהנות, לקנות ולמכור.

על הבמה: קריאייטורים של טיקטוק שדיברו על קייס סטאדיז מוצלחים והדובדבן על הקצפת היה הופעה קצרה וקולעת על נועה קילר, שהצליחה להרים את הקהל על הרגליים בקלי קלות. 

נועה קירל בכנס של טיקטוק

הרצאה בכנס טיקטוק

בין העמדות השוות באירוע היה קיר צילום בעיצוב סטייל ווג, ובו קריאייטורים שלימדו את הנוכחים ליצור סרטון טיקטוק מכירתי. העמדה כללה אלמנטים כמו רקע עם מגנט ורינגים לצילום.

עוד עמדה כללה קיר דינאמי לסלפי עם מגנטים לעיצוב אישי, ואחרת כללה מתחם אנבוקסינג לפתיחת ערכת מתנה שנוצרה במיוחד לאירוע עם ההאשטאג #TikTokMadeMeBuyIt

מה מגישים לקהל באירוע שכזה? כיאה למפגש של בוקר המאכלים היו קלילים ומתוקים, וכיאה לקניון, הם כללו עמדת קורנפלקסים עם טופינגס כיפיים, בית קפה, עמדת שייקים ואפילו ונדינג משין עם החטיפים והממתקים הכי חמים בטיקטוק. 

כל מה שכלל האירוע נועד כדי שיוכלו להבין "איך עושים את זה נכון", להמחיש איך למוצר שנמכר בצורה נכונה דרך הטיקטוק יש פוטנציאל גדול להיחטף מהמדפים ולייצר מינגלינג אינטראקטיבי ואפקטיבי (כן, עוד לא נמצאו חלופות מספיק חזקות למילים האלה בעברית). 

האירוע נועד ללקוחות חדשים להכיר את כל האפשרויות שלפניהם אך גם לוותיקים – לשייף את הידע, להכיר אופנות חדשות וללמוד שיטות שיווק מרגשות. יש לנו תחושה שזה בהחלט עבד. 

הרצאה בכנס טיקטוק

 

קרדיטים:

חברת הפקה: InsideOut
לוקיישן: טראסק
צילום: תומר פולטין
צילום וידיאו: Filma
עיצוב: נועז הראל
עיצוב תאורה: סימול אורקולי בע"מ
קרדיטים נוספים:
גורילה בוטיק
ארקפה

B – FRESH
Wdcreative
פיקפונג לעסקים
אליקו שטיחים