LAGO – מתחם כנסים ואירועים/

LAGO מתחם כנסים ואירועים עסקיים

אמנם מדובר באמירה שמציינת את האובייס, אך נאמר אותה בכל זאת: כל חברה היא מיוחדת במינה. לכן, כשמדובר באירועים עסקיים, ברורה לנו החשיבות הטמונה ביצירת אירוע שמותאם בדיוק עבור הצרכים, הוייב והסגנון של החברה שלכם - ובתפר הזה בדיוק נכנסים לתמונה לאגו.

בלוקיישן אסטרטגי ונוח כל כך (היי ראשון לציון), המתממשק עם הנתיבים המרכזיים של התנועה (איילון, כביש 6 ו-431), תוכלו למצוא את מרכז הכנסים והאירועים של לאגו. מלבד המיקום הגיאוגרפי המשובח, המקום נמצא על שפת אגם יפהפה וסביבו צמחיה במראה טבעי - מה שמעניק תחושת רעננות אסקפיסטית לפורמט של אירועים עסקיים.
אולם אירועים לאגו מבחוץ
עיצוב שולחנות אולם אירועים לאגו מבחוץ
הופעה באולם אירועים לאגו
כנס עסקי באולם אירועים לאגו
כנס עסקי באולם אירועים לאגו
הופעה באולם אירועים לאגו
אולם אירועים לאגו מבחוץ
אולם אירועים אגו מבפנים
צילום: שיר משה
צילום: סיון אסקיו
צילום: מיכה בננו
צילום: קמיליה
צילום: יואל אליווה
צילום: סיון אסקיו

אז איך יוצרים בלאגו את החוויה התפורה אישית עבור כל חברה ואירוע? ובכן, טוב ששאלתם. 

מרכז הכנסים של המקום מורכב מקומפלקס רחב ידיים הכולל שלושה מתחמי אירועים; ספיריט, סול ודואאה. אחד הדברים המעולים במתחמים הוא שניתן להתאים אותם מודולרית עבור כל סוגי האירועים. למשל, אם החברה שלכם זקוקה ללוקיישן שיכיל 1,500 מוזמנים תוכלו לאחד את המתחמים לכדי חלל אחד עצום, ואם תעדיפו חלוקה לחללים שיתאימו לקבוצות של 450 אורחים, ניתן לשמור על ההפרדה בין המתחמים. 

לאגו מתחם כנסים ואירועים | צילום: לם וליץ

המרפסת בלאגו

אולם אירועים אגו מבפנים

הדואאה | צילום: סיון אסקיו

דיטיילז אינפורמטיביים:

איפה חונים: 4,000 מקומות חניה חינמיים, מה שהופך לסימון וי רציני כשמדובר באירועים עסקיים בהם (כמעט) כולם מגיעים עם רכב). החניה והמקום מונגשים לבעלי מוגבלויות.

כמות אנשים: החלל הגדול יכול להכיל עד 1,400 אורחים. בחלוקה למתחמים, כל חלל יכול להכיל בין 400-450 אורחים. 

האוירה במקום: כל מתחם מגיע עם אוירה שונה וייחודית. מתחמי סול וספיריט משדרים מקצועיות, רשמיות, סגנון שמור וקווים נקיים המקרינים אוירה שכל-כולה פיין. מתחם דואאה משרה אוירה של גן טבעי ויוקרתי, מסוגנן, מואר ומזמין במיוחד. 

לאיזה סוג אירועים המקום מתאים: כנסים על שלל סוגיהם, ימי עיון, הדרכות, הרצאות, השקות, תערוכות, מסיבות חברה, ערבי תרומה, מסיבות, אירועי חברה ועוד ועוד. 

הכי מיוחד: אפקט ה״וואו״ של המקום מגיע, בין היתר, בזכות התפאורה הטבעית שישנה בלאגו. מלבד חללי האירועים הגדולים והמעוצבים, ישנה מרפסת ענקית מחוץ למקום המשקיפה על אגם יפהפה, מה שמעצים את האוירה הייחודית והנעימה כל כך שמאפיינת את המקום. 

שירותי הפקה: המקום אמנם לא מספק שירותי הפקה, אבל מעניק מעטפת מן הקצה אל הקצה שמבטלת את הצורך בכך. הלאגו מספק שירותי בר, קפה, קייטרינג, מלצרים, ניקיון, טכני, תוספות אורקוליות, שירותי גרפיקה (דרך ספק חיצוני), וכמובן, צוות מקצועי ומנוסה בכל אלו. 

ספרו לנו על האוכל והקולינריה באירועים עסקיים: הקולינריה בלאגו זוכה למקום מרכזי, כשבמקום נמצא מטבח בו כל המנות מבושלות במקום מחומרי גלם משובחים, כדי לשמור על טריות וסטנדרטים גבוהים. בנוסף, הודות למספר המטבחים הגדול במקום, ישנה אפשרות לגוון בסגנונות הקונספטים תוך שמירה על כשרות המקום: תפריט חלבי, תפריט בשרי, מנות טבעוניות, תחליפים לאלרגניים ושלל אלטרנטיבות.

ניים דרופינג: בין המותגים שחגגו אצלנו באירועים עסקיים ניתן למצוא חברות ביטוח, תקשורת, הייטק, בנקים, חברות ממשלתיות, חברות פארמה – כל הסקטורים הגיעו לאירוע מסוג כזה או אחר אצלנו.

ההיילייט שלנו: שבוע מסיבות פורים. בכל שנה, מתארחים בלאגו במהלך שבוע אחד למעלה מ-12,000 מוזמנים בשלל מסיבות פורים. שבוע פורים מכיל אירועים בסקייל גבוה למדי, בתקציבים גבוהים, הופעות חיות, תכנים אווירתיים ועיצובים מטריפים. 

מקרני הוידאו מאפינג | צילום: מיכה בננו

הופעה באולם אירועים לאגו

מסיבות והופעות | צילום: קמיליה

נונו בהופעה בלאגו | צילום: מנש כהן

לאגו אירוע עסקי

צילום: מיכה בננו

 3 גולדן-טיפס לאירועים עסקיים מהלאגו:

1. מיתוג: אחד הדברים החשובים בעיצוב האירוע הוא החיבור למותג החברה שלכם, או במילים אחרות, מיתוג. התייחסות למיתוג היא בגדר מאסט, כיוון שהיא מייצגת את ה-DNA של החברה באירועים. בלאגו, למשל, ניתן להשתמש במקרני הוידאו מאפינג, המספקים טכנולוגיית הקרנה חדשנית, בה ניתן להבליט את המיתוג במקום בקלות ובסטייל.

2. הזמנה: האירוע העסקי שלכם מתחיל, איך לא, בהזמנה. ההזמנה היא למעשה הטיזר לאירוע, וזו ההזדמנות שלכם לשלב בו אלמנטים ייחודיים וחגיגיים המחוברים לוייב המתוכנן באירוע, שיעוררו את הסקרנות של הלקוחות והעובדים שלכם.

3. קפה: אולי זה עשוי להישמע נישתי, אבל קפה משתייך לקטגוריית הדברים הקטנים שיש להם אימפקט משמעותי. לקפה יש מקום סופר מרכזי באירועים עסקיים; בין אם בכנסים ארוכים, הרצאות מקצועיות, או אפילו בסיום של מסיבת חברה. במקרה של הלאגו, חוויית הקפה הופכת לשלמה לחלוטין, כשהודות לכמות המטבחים הגדולה שלהם, הם יכולים להקים עמדות קפה חלביות ולעמוד בתנאי הכשרות. 

מסיבות חברה | צילום: מיכה בננו

אירועי חברות | צילום: מיכה בננו