שמפניה ומקרונים, קיר פרחים ענקי והתאמת בשמים אישית – אירוע השקה של חברת הטיפוח ל'וקסיטן היה כולו חוויה של שיק וביוטי
כשמדובר במותג אהוב, צמד המילים limited edition (מהדורה מוגבלת) מעורר התרגשות אצל כל מי שעוקב אחר המוצרים החדשים ונוהג לרכוש מהם על בסיס קבוע. לכן, כשמדובר בהשקת שישה בשמים חדשים במהדורה מוגבלת של מותג הטיפוח הצרפתי ל'וקסיטן, ישנו הייפ סביב האירוע והציפייה בשיאה.
הבשמים החדשים עוצבו על בסיס חנות הקונספט בפריז, שנבנתה ועוצבה ברוחו של אמן המקרונים הבינלאומי פייר הרמה, ויועדו למכירה בארץ בחנות בקניון רמת אביב, בה נערך אירוע ההשקה. כדי להעביר את חוויית המותג – ניקיון, אסתטיקה, טיפוח וטאץ' אירופאי וגם את האקסקלוסיביות של הבשמים החדשים, היה צורך במחשבה וביצוע מדויק, ואת המושכות לקחה חברת pure productions, מהמובילות והמקצועיות בהפקת האירועים שיש בארץ.
המיקום של האירוע היה החנות עצמה והמרפסת שלה, והאתגר היה לבדל אותו מאווירת הקניון וליצור חלל סטרילי, מנותק וחווייתי ובו זרימה נכונה בין החנות לחלק החיצוני שלה. את המוזמנים (אנשי מקצוע מהתחום, מפורסמים רבים ומובילי דעה בתחום הביוטי) קיבל קיר פרחים ענקי, שמשני צדדיו הוצגו הבשמים על מתקן תאורה אלחוטי שעוצב במיוחד לאירוע, ובחלון הראווה הוצבה עמדת הדי.ג'יי כדי שתבלוט ותיראה לעיני כל. הבחירה בדי.ג'יית – בחורה – גם היא באה לחזק את ערכי המותג שפונה בעיקר לנשים.
על מנת להעביר את השיק הפריזאי הוגשו שמפניות ולצידן הוצבו מגשי מקרונים בצבעי המותג שהשתלבו באופן מדויק עם העיצוב של החנות. באשר לגזרת הפאן באירוע, הוצבה עמדת טאץ' אינטראקטיבית בה ניתן היה לענות על שאלון אישי, ועל בסיס התשובות הותאם לאורחים הבושם המדויק עבורם מתוך המהדורה המיוחדת.
כך, בזכות התאמה מדויקת של ערכי המותג לחוויה שביקשו לייצר אצל האורחים, נוצר אירוע סופר מוצלח, פוטוגני, מקצועי ומהנה במיוחד עבור כל מי שנכח בו.
קרדיטים:
הפקה ועיצוב: pure productions
לוקיישן: קניון עופר רמת אביב
עיצוב קיר פרחים: סטודיו גליתא
מעמדי תצוגה ממותגים ומוארים: הפרטים הקטנים
בר שמפניה: Champagne Perrier-Jouet
רצפת שיש: רד קרפט
מקרונים: AB Cake
ריהוט: ארקוד דיזיין
צמחייה אורבנית: עיצובים צומחים
פרחים: מונסו פלור ת"א
מוזיקה: נטע זאבי
לייזר: לייזר קאט תעשיות – חיתוך בלייזר
צילום: בר כהן BAR#code
וידאו: Golan Even Video Art